poniedziałek, 28 stycznia 2013

Problemy Graficzne z the sims 3

(Tu mały przykład. Zdjęcie zostało znalezione w internecie, ponieważ niestety [może i nawet stety XD] sama już nie mam problemów graficznych na grze)

Częstym problemem są modyfikacje sims`ów w grze. Są różne przyczyny dlaczego tak się dzieje. Nawet stwierdze że bardzo wielu z was ma z tym problem. Najbardziej jest to widoczne w dodatku zwierzaki. Teraz przedstawię powody modyfikacji w the sims 3.

Pierwszym z nich jest ogólna modyfikacja sims`ów, domów lub zacinanie się gry.
*Rozwiązaniem jest nabycie nowej karty graficznej (np.GOODRAM DDR2 2GB-cena ok.90-120 zł), jak masz laptopa to jedyne co moge ci polecić to *2 lub wymiane sprzętu.
Ogólnie to ja tego zbytnio nie rozumiem. Na mojej starej karcie graficznej w komputerze chodziły gry o wiele bardziej rozbudowane graficznie niż the sims 3. Co najdziwniejsze bezproblemowo. Gdy jednak kupiłam sobie nową kartę simsy i również te inne gry działały bez problemów. Na laptopie jednak sims`y można odtworzyć, jednak niektóre z tamtych gier zacinają się lub nie mogę ich zainstalować. Mam w rodzinie również informatyka, który tez za bardzo tego nie pojmuje. Jednymi słowy The Sims 3  jest grą magiczną..XD
*Można też temu zaradzić zmniejszeniem wydajności graficznej gry, ale jak wiadomo wydajność graficzna będzie słabsza : D (pyt. w komentarzach.)

Kolejnym powodem modyfikacji jest pobieranie przedmiotów z giełdy wymiany lub innych stron. Najlepiej widać to na nowo narodzonych dzieciach w grze. Mogą przypominać różnego rodzaju "kreski",być w połowie lub całkowicie czarne, może je wyrzucić nawet za mapę miasta(należy wtedy zresetować sima), jak i mogą sie z tym dzieckiem dziać jeszcze bardziej magiczne rzeczy ; D
*Jedynym rozwiązaniem jest ponowna instalacja gry,odinstalowanie przedmiotów lub ich wyłączenie.

Jeśli w waszej grze dzieją się jeszcze inne zastanawiające was rzeczy piszcie w komentarzach. Może będę w stanie Wam jakoś pomóc.

P.S.
Oprócz mnie posty będzie również czasami dodawała moja znajoma. Czasami mogę nie mieć czasu tu czegoś napisać to mnie trochę wyręczy :P

3 komentarze:

  1. magiczny komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. A co, gdy twoja simka robi się zielona lub ma niebieską twarz, a ubrania nie widać?

    OdpowiedzUsuń
  3. The sims to zdecydowanie gra mojego dzieciństwa. Mam do niej ogromny szacunek.

    OdpowiedzUsuń