niedziela, 14 października 2012

Aktualizacja

Nie wiem jak Wy ale mnie pozadnie wnerwia ta aktualizacja.To jest moja piata proba, ogolnie to zacznijmy od tego ze miałam mało miejsca na kapie.Bo sciagałam sobie do sims`ow duzo dodatkow z neta a tak po jednym usuwac mi się nie chcialo ;d Więc wpadłam na genialny pomysł ich odinstalowania i zainstalowania.Teraz sie okazuje ze gra wymaga aktualizacji, ktora przy szybkosci mojego neta zajmuje ok. 5 h. Z czego 4 nieudane proby po 5 h zajeły mi cały weekend.Przy pierwszej probie zaciał mi sie komp przy wygaszaczu. Przy drugiej probie sie okazało że zle zainstalowałam simsy.Przy trzeciej, co mnie dobiło, ze wyskoczył mi bład, bo miałam otwarte menu simsow. Zamknełam, a aktualizacja wyparowała nie dając po sobie znaku zycia.Czwatra aktualizacja skonczyła się podobnie jak pierwsza, zaciał mi się komp.Zabije się jak cos bedzie nie tak z ta piata...bo jest juz 66% a specjalnie obudziłam się o 7.00 zeby to zaktualizowac!!
Ogolnie to zanim tego nie zaktualizuje nie bede pisac postow bo to nie ma sensu. Skoro nawet nie chcą mi sie zainstalowac dodatki.


4 komentarze:

  1. hey wiesz moze jak zaktualizowac the sims 3 do wersji 1.39 ciagle wyskakuje mi blad nieprawidlowy plik start gry sam sie zamyka przy pobieraniu aktualizacji gdy wylaczam obiekty zmodyfikowane pobrane z neta tez wyskakuje blad ten sam wiesz moze co mozna zrobic nie liczac instalacji od nowa ??

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak znaleźc ten pasek aktualizacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacje pobierasz ze strony startowej w zakładce "aktualizacje gry"

      Usuń