niedziela, 14 października 2012

Zdjęcia simów na giełdzie wymiany

Od niedawna zaczęłam korzystać z giełdy wymiany i wiem że odwiecznym problemem jest zmiana zdjęcia sima, którego wysyłamy na giełdę. Postanowiłam więc krok po kroku pokazać Wam jak otóż to zdjęcie zmienić...
1.Wchodzimy w ten link --->http://www.zindasgoldensims.com/
2.Gdy otworzy nam się strona klikamy na to:


3.Teraz musimy wybrać z pomiędzy dwóch opcji.
*Jeżeli mamy komputer z Windows`em wybieramy:
*Jezeli mamy Mac`a ..xd Wybieramy:
Pozniej instalujemy i prosze mamy ikonke na pulpicie :
4.Teraz wchodzimy w tą ikonke : D
Wygląda to mniej więcej tak:
5.Wciskamy: Browse...

6. I otwiera nam sie takie okienko, Ja nie mam tam żadnych sim`ów wiec sobie dorysowałam..xd
Wybieramy sima po imieniu i nazwisku Powiedzmy że w moim przypadku będzie to "Jolita Kasztan"

7.Teraz pokazuje nam się na tym obrazie podstawowe zdjęcie sima...
8.Teraz wciskamy  "Replace"
I szukamy w komputerze zdjecia które chcemy wstawić zamiast zdjęcia podstawowego.

9.Gdy już zmienimy wszystkie zdjęcia zatwierdzamy przyciskiem "Save" i mozemy wysyłać sima na giełdę wymiany. :D






UWAGA!! WAŻNE JEST BY ZDJĘCIA KTÓRE DODAJEMY BYŁY W FORMACIE:

".png"

Mam nadzieję że pomogłam : P


0 komentarze:

Prześlij komentarz